Retur

RETURNAREA PRODUSELOR / ANULAREA COMENZILOR
Clientul poate solicita returnarea produselor / anularea comenzilor in urmatoarele situatii:
-Comenzile prezinta deteriorari severe.
-Exista intarzieri in livrarea produselor mai mari de 2 ore, calculate din momentul lansarii comenzilor.
-Produsele au fost livrate/facturate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul poate refuza receptia.
Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar in situatia in care produsul nu se mai afla pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In momentul efectuarii unei comenzi, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare clauzelor Codului Civil.

 

In situatia in care suma achitata de catre Client in baza comenzii online, plata card, este anulata de acesta, in conformitate cu regulamentul Domino’s, restituirea sumei platite in contul Clientului va fi transferata in termen de 30 zile de la anularea comenzii.

Prin înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea de comenzi telefonice și/sau în punctele de desfacere, clientul își dă acordul expres și neechivoc ca datele lui personale să fie prelucrate de către S.C „GIUROM DIVERT EFO ” S.R.L.